Lång dag

I dag blev det en lång dag. farmor Carina kom och hämtade oss för att vi skulle följa med henne och kolla på nya soffor till henne och Timo. Vi såg massa fina men hon kunde inte riktigt bestämma sig för vilken/vilka hon ville ha.
Vi gick runt i lite butiker och gluttade lite. Farmor köpte några jätte fina julklappar till Olli. Tur att han sov så att han inte såg var det blev ;-)
Jag har oxå redan köpt en julis till min lille fis. Kunde inte låtabli hihi

När vi kom hem gick vi till affären, Älskling ville laga nåt smarrigt till oss, de blev klyftpotatis och utskurenbiff med texassås och vitlökssmör mumma.

Sen bestälde vi:


..... en Elodie åkpåse och en....


...... Elodie mjukis till vår lilla älskling


jag har varit i valet o kvalet om jag ska behålla min nya vinterjacka som jag köpt... Det blev en


Svart Canada goose Trillium Parka
Den e sjukt snygg o jätte varm.
Har ju haft en Canada goose (eller 2st) förut och de e absolut de varmaste, skönaste och hållbaraste jackorna jag haft. Jag känner iof att de e lite pasé me dem, men jag köper dem inte för att dem e dem utan för att jag vet vad jag får.
Denna modell e lite mera kvinnlig då den e lite mera figursydd.
Jag e sååå glad att den inte har någit stort märke på den, de står bara på fickan så den e lite mer disret än de vanliga Canada Goose jackorna.
Men nu har jag iaf bestämmt mig för att behålla den. Känns ju lite tungt att punga ut alla pengar, men å andra sidan kommer jag kunna ha den i flera år.
Min första köpte jag samma dag som jag träffade Timpa dvs för över 9 år sedan, den använde jag flitigt i 5 år.

nä nu blir det sängen.... gick ju upp för snart 17 timmar sedan......


Kommentarer
Postat av: Camilla G

Den där åkpåsen är så fiiiin =) Har oxå varit lite sugen på den!! Men det råkade bli en rosa!!! Min vagn hade blivit lite för "grabbig" med den pösen ;)

Kram på er o hälsa Timpa!!

2009-11-04 @ 19:46:15
Postat av: Camilla G

Den där åkpåsen är så fiiiin =) Har oxå varit lite sugen på den!! Men det råkade bli en rosa!!! Min vagn hade blivit lite för "grabbig" med den pösen ;)

Kram på er o hälsa Timpa!!

2009-11-04 @ 19:46:33
Postat av: Mia.

Hej. fin åkpåse.. :) jackan va sjuuukt snygg..vart har du köpt den?

2009-11-05 @ 16:16:04
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0