Vällingby

Idag tog vi sovmorgon hela familjen, super skönt :-)

Sen beslöt vi oss att ta en tripp till Vällingbycentrum. Det var evigheter sedan jag var där. Men det var inget märkvärdigt måste jag säga. Hittade ett på jeans på en butik som va skitsnygga, men då fanns det självklart inte i min storlek :-(.

Idag träffade vi även en blivande kompis till Oliver. Den ligger fortfarande i magen och har ca halvtid kvar :-)

Väl hemma blev det soffan direkt, eller nästan direkt.... sprang över till brorsan och Kajsas lägenhet för jag e blom och postvakt nu när dem e uppe i Dalarna med lilla familjen.

Imorgon hade jag tänkt åka ut och hälsa på mammsen och pappsen på landet. Pappa fyller år på lördag och det vill vi ju fira, kanske man får lite tårta :-). Men vi får se om det blir imorgon eller på lördag för om det fortfarande är sånt här väder är det inte så kul.

Nä om man ska fortsatta lite dopplanering. Ena låten är bestämd, åhh den e så fin.

see ya

Kommentarer
Postat av: Vanja Agnerling

Håller med om att Vällinby är överskattat. Lycka till med planeringen av dopet. trevlig helg!

Kram Vanja

2009-07-10 @ 08:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0