shopping

Idag har det blivit lite shopping :-)
Mina favvo byxor hade kommit in i en ny färg, var bara tvungen att köpa. Sen blev det en snygg höst tröja/topp. Höst.... usch det känns som att den snart e här, hösten asså :-/
Köpte även tre nya ramar till min fotovägg.
Och dagens bästa köp.....



Fast jag köpte bruna, såååå snygga.
Jag älskar ju converse så de va självklart att jag skulle ha den nya light modellen oxå :-)

Var förbi hos mamma o pappa, asså dem e inte hemma men min moster och två av mina kusiner ska bo där några dagar. Så kul att se dem, träffas ju inte allt för ofta då dem bor nere i Eksjö, Småland.
Dem e så fina grabbarna <3

Snart kommer älskling hem och då blir det våran favorit fiskgryta med baugette mmmmm
Åhh imorgon e älskling ledig, jippi. Skönt att bara jobba en dag o sen va ledig igen, snart blir det lite längre då han e ledig i helgen oxå. Då har vi massa saker för oss. På söndag ska vi träffa Olivers nyaste kompis, lilla Olle kommer ner till Storstan med sina föräldrar.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0