Reklamjobb

Glömde skriva att det ringde en tjej i fredags och ville ha med Oliver i en reklam för barnmat.
Hon hade sätt bilder på honom och tyckte att han var otroligt söt och charmig sa hon.
Kruxet var bara att man skulle vara 6 månader och Oliver e ju bara 3.
Av bilderna tyckte hon hatt han såg äldre ut min lilla plutt. Vem vet! han kanske går i hans pappas fotspår,
Timpan gjorde nämligen reklam på semper när han var liten.
Men som sagt blev det ju inget denna gång. Dem ville iaf spara fotot och mitt nummer så att dem eventuellt
kunde höra av sig längre fram om det fanns några andra reklamjobb som han skulle passa för.

I morse vaknade man av en sprudlande bebis som låg och tok jollrade :-) Han e så söt när han snackar.

Idag ska vi inte göra något speciellt tror jag. Vi ska väl bara gå och köpa nåt gott som vi kan äta när älskling kommer
hem och startar semestern.

Höres


charmtrollet

Kommentarer
Postat av: angelica

Hej jag heter oliver och jag är pappa upp i dagen:)

2009-07-15 @ 22:08:05
URL: http://www.metrobloggen.se/geli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0