Pyssel pyssel

Idag har det inhandlats lite saker för pissigt väder dagar, men vi tjuvstartade lite när pappa kom hem.....



Kolla in mega foten med 7 tår :-) så går det när man halkar i färgen.....




Det va riktigt kul hihi. Oliver tyckte de va mysigt med färg som man kunde gojsa med. Tog ingen bild av hur han såg ut, men tro mig...... de va färg över allt. Så det blev lite bad på de.

Att gå loss inne på Panduro hobby kan bli farligt :-) jag blir som en liten tok som springer fram och tillbaka mellan hyllorna så att jag inte kan missa något. Så nu har vi lite att göra då de e dåligt väder. Måste tillbaka för det var en del saker som jag inte köpte idag. Finns ju hur mycket som helst.

Sen fick han även en stor mjukis bil som han kan sitta på. får vänta ett tag men den va mysig att ta på, han passade även på att smaka på den oxå :-)



Tjing så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0