Mot Värmdö ------>

Så nu ska nog allt vara packat..... hmmm.... jo jag tror det, eller vi har säkert glömt något.
Gud så skönt det kommer bli.
Vi ska nog sticka iväg ganska tidigt, det ska ju bli bra väder sägs det. Det brukar ändå vara mycket bättre där ute i skärgården än vad det är här på fastlandet.
Det blir Olivers farmor Carina som kör ut oss. Måste ta upp det här med körningen igen, har ju inte kört sedan i höstas.
jag har ju 12 lektioner innestående, vecka 34 ska jag och pappa börja på allvar igen.
Men men, nu har vi sån tur att Carina kör oss. Har ju lite packning, massa mat, lite vin och prylar samt Casper, katten asså. Ska bli kul att se hur han kommer att  vara där ute. Här hemma är han ju så kaxig här i området, men det lär han inte vara där ute hihi.
Imorgon kväll kommer ev Jimmy Flygge ut och grillar. Och sen skulle vi ta ett kvällsdopp, åhh jag älskar att bada.
Köpte en ny bikini överdel igår, kan ju inte ha NÅGRA av mina alla andra fina längre :-(

Jag vill vara där redan nu.... NU NU NUUUU



Från förra sommaren ute på notholmen, shit va mysigt och kul vi hade.

Ja så nu lär det vara dött här på bloggen i några dagar. Skönt att slippa komunikationen med omvärden ett tag och bara mysa med min lilla underbara familj, ev några nära och kära oxå.

Ha det. vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0