Jämförelse hit och jämförelse dit

Kan man bli mer less på människor som ska jämföra hit och dit.
Min son/dotter kunde de när han/hon var si och så gammal, jaha min klarade det när han/hon yngre.....
Vafasiken, alla barn är ju olika kan inte folk acceptera det?!
Bara för att nån lär sig något tidigare så blir det väl inte ett bättre barn av han/hon.
Ja Oliver har oxå klarat mycket tidigt, men å andra sidan kanske han lär sig läsa, gå på potta cykla eller något annat senare. Så länge barnet utvecklas och mår bra så kan man väl skita i små petitesser som inte är avgörande i slutet.
Jag blir så för**nnad på såna föräldrar.

Åhh var bara tvungen att avreagera mig lite...... phuu

Dagskryssen igår var jätte mysig.

Det togs inte så mycket bilder för min del, hade tankar på annat, mysa och umgås.
Patrik tog en del bilder, såklart va sötnöten med på ett gäng av dem ;-)



Idag var vi och köpte en babyseat till Oliver som han fått av Timpas moster Sussi.
Jag ska lägga upp ett jätte gulligt foto på honom i den senare, hittar inte kabeln just nu.

Jag har även fixat lite grejer till dopet.... det kommer bli sååå fint.

Nä lite spikmatta på det här och sen sängen kanske.
Natti natti



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag håller helt med dej Jenny!

Jag blir oxå fruktansvärt förbannad när jag märker att man håller på att jämföra.

Alla barn är helt olika och unika i sej. Och gör allt i sina egna takt!



Va söt Olli är!



Kramisar

2009-07-24 @ 09:55:36
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Nä, man ska inte ta åt sej.



Vad ska ni göra mer i sommar då?

Ja, vi måste verkligen ta tag i att ses snart! Tiden går så himla fort!

Får boka ett datum som inte går att rubba, haha!



Var ni på 24h kryssning eller dags?

Kramis

2009-07-24 @ 10:52:24
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0