Jag hatar comhem :-/

Grrrr vad arg jag är. Comhem e dumma i huvudet.....
Vi har haft så otroligt mycket problem med comhem sedan vi flyttade hit i slutet av januari.
Långa driftstopp, felaktiga fakturor, otrevliga människor osv.
Idag skulle iaf det komma nån tekniker och kolla på lite prylar då vi haft problem med flera kanaler.
Han skulle komma mellan 8.00-12.00 (så typiskt företag med så långa intervaller)
morgonen började ju mindre bra då tv:n blev svart kl 8.
Ok jag kan ju sätta mig och surfa runt lite då i väntan på teknikern, men då funkade ju inte Internet heller, suck.
Det betyder att inte hemtelefonen heller funkar...
Tiden gick lånsamt, men jag och Oliver låg och mös i soffan.
Runt 11.20 började sakerna funka igen.
När klockan vart 12.20 och ingen dykt upp ringer jag till dem, och som vanligt har dem inget svar på varför ingen kommit eller hört av sig.
Det roliga är att när vi bokade denna tid så gjorde killen klart för mig att om jag skulle avboka tiden, var jag tvungen att ringa minst 24 timmar innan, annars skulle jag bli debeterad 500:-. 
jag frågade då hur dem kompenserar mig eftersom att dem inte dykt upp eller hört av sig, till svar får man att så arbetar inte vi.... what. Nu skulle jag iallafall vänta på att en tekniker ringer upp mig för en ny tid, så fan heller. jag vill inte ha nånting mer med dem att göra. jag sa att jag ville säga upp allt, nä det kan man inte eftersom att vi har bindningstid kvar....
Mongo comhem
Jag ringde upprörd till älskling som sa att han ska ringa upp dem och skälla skiten ur dem.
Hoppas han lyckas

Nu ska jag ta med mig lillprinsen och ta mig ut på en prommis

synes

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nämen så har du skaffat en blogg utan att informera mej! :( Men vad kul det ska bli att få läsa din oxå! :)

Kram på er

2009-07-07 @ 22:52:04
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0