Grönan

Idag åkte jag och mina två älsklingar till Grönan.



Det var jätte mysigt. Vi strosade omkring, käkade lite och spelade massor. Vi skulle nog kunna köpt nåt riktigt stort från butiken till Oliver för de som vi la ner ;-) Men vi hade ju kul.
Timpan vann två grejer och jag ett jätte fult gossedjur :-( Sen körde jag på vinst varje gång oxå :-)



Just denna som jag fångade på bild missade älskling hihi

Sen tog vi en promenad längst kajen. Super mysigt. Väl hemma orkade vi inte laga mat så det fick bli en varsin pizza. smarrigt.

Igår fick Oliver en vattenkanna, han älskar ju att bada och skvätta vatten.



Tack för mig. Nu blir det spikmatta och sedan sängen. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kul att ni fick d, vi va lite osäker på adressen till er :P

Ni kan jätte gärna svara här. Det spelar ingen roll alls :)

Kramis

2009-07-27 @ 17:59:33
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0