Borta bra men hemma bäst......

Gud vad det var skönt att vara några dagar ute på landet. Vi hade verkligen tur med vädret, strålande varje dag.
Jag badade fyra dagar :-)



Sååå mysigt.

På onsdagen kom Jimmy ut en sväng. Vi gick ner till notholmen, men det var bara jag som badade, killarna höll ställningen uppe på land :-)
Sen grillade vi, drack lite vin och spelade kort. Jimmy vann överlägset varje gång :-/

Min lilla plutt börjar bli stor....



Oliver e verkligen en glad liten filur. Mitt hjärta, mitt allt.
Han är så otroligt stark och det är så kul med alla hans framsteg i utvecklingen. Det är något nytt varje dag.
Håller vi honom i armarna kan han stå själv en lång stund, han kravlar och ålar sig och ska ha ALLT i munnen, helst samtidigt haha.

På fredagen kom Olivers farmor och plast farfar ut. Vi badade, eller jag och plastis badade. Sen grillade vi o satt och snackade till sent på kvällen/natten. Även Casper fick en bit mat när vi grillat.


Mums.......

Casper har levt som en liten kung ute på landet, så mysigt så.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0