Sjuk :-(

Jag vaknade upp inatt och hade så j*vla ont i hela kroppen, hade väl legat konstigt tänkte jag.
När älsklings klocka ringde imorse vid 6 så var det ännu värre. Så kände jag mig yr oxå.
Spydde en gång, men ville inte säga något till älskling eftersom jag vet att han hade ett super viktigt möte idag på morgonen. Ja ja han åkte och då blev det skyttetrafik mellan toan o sängen. Olli sov fortfarande och märkte ingenting. Vid 10 messade jag Timpa och sa att han måste komma hem. Jag ringde vårdguiden och dem sa att alla symtomer jag hade pekade på influensan.... HJÄLP tänkte jag. Olli tog ju visserligen sprutan för över två veckor sedan så den borde vara verksam, men man kan aldrig vara säker. Så dem rådde mig till att hålla mig så långt bort från honom som jag kunde. Timpa tog med sig Olli och åkte till hans mamma. Jag somnade direkt av utmattning och sov i lite mer än 3 timmar. Sååå skönt.
Nu känner jag mig mycket bättre, har visserligen inte vågat äta något och jag har inget mer att få upp så vi fär väl se. Har fortfarande sjukt ont i kroppen dock. Ska nog ta Ollis värmekudde ett tag, värt ett försök.
Vilken tur att älskling köpte flickan som lekte med elden igår så jag har nåt att titta på idag. Ska nog sätta på den nu tror jag.
jaja vi hörs väl sen då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0