Våran torsdag

Idag låg vi kvar ett tag i sängen tills att pappa kom hem från frissan. Sen tog vi en promenad till Willys i Älvsjö för att storhandla.
På vägen hem stannade vi förbi en grekisk kolgrill och käkade lunch, super gott.
När vi kom hem städade jag lite sen gick vi ut och kramade kusinerna som sprang här utanför o lekte med Casper och Zigge.
Sen var det dax för mig att lämna mina två älsklingar för ett litet äventyr. Det har med möhippan att göra, eller vi korsförhörde den blivande mannen med förbundna ögon (han vet inte vilka vi var).
Och när Malin sa att hon skulle iväg ett tag trode Fredde att det skulle komma en strippa eftersom att hon inte skulle vara hemma. Hahah jises vad vi fnissade, allt finns med på film, men jag lovar att det var roligare än vad det kanske ser ut. haha.

Nä nu ska jag ta en dusch för att sedan tillbringa 20 min på spikmattan, som jag gör nästan varje kväll. Det är mitt sätt till att komma till ro för kvällen. Ett hett tips.

Så natti natti  så länge

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jag skrattar bara jag tänker på gårdagen och skäms när jag tänker på hur man ser ut på filmen:)

Ni får ha en mysig dag! Jag ska åka o jobba nu..stackars mig:(

2009-08-21 @ 10:44:30
Postat av: Vanja Agnerling

Det är så kul att du uppdaterar bloggen ofta, ni verkar ha det så mysigt er lilla familj. Synd med vagnen, hoppas att det löser sig snabbt.



Ha det bra!

Vanja

2009-08-21 @ 11:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0