Vad dålig jag e!!!!

jag skrev ju för flera dagar sedan att jag varit så dålig på att uppdatera med bilder. Och att jag skulle bli bättre.... men det blev jag ju inte, dåliga jag.

Här kommer iaf två bilder på lillprinsen från förra veckan med två av hans senaste mössor






Planetens coolaste kille ♥


Idag var farmor och plastis förbi en snabbis. Oliver fick en jätte söt morgonrock och lite leksaker. Tack tack

Sen tog jag o lillprinsen en lång promenad i nästan 3 timmar. Hur skönt som helst.
Nu ligger han o tar sig en powernap så jag passade på att måla 5 ramar till. Korten kommer nästa vecka, det kommer bli så tjusigt :-)

Ikväll blir det tacos, mumma.

Nä om man ska passa på att städa undan lite medans han ändå sover nu.

Vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0