Vissa ska fan inte jobba inom serviceyrket



Ibland blir jag så less. Pratar just nu om Babyland personalen.
Undra vad chefetrna skulle säga om de bara viste hur deras anställda pratar till kunderna ibland.
Den ena säger si och den andra säger så.
Men jag ger mig inte i första taget. Jag tackar min mamma för att jag har extra skinn på näsan, det har jag fått av henne.
Det slutade bra iaf. jag kommer att få ett helt nytt chassi från brio.
Så nu rullar jag en lånevagn, oxå en brio men den e sååå ful och svårstyrd.
Vill ha tillbaka vår kära vagn.... NU NU NUUUUU

Oliver kallas nu mera power nap kungen. Han har kommit in i nån fas då han under dagarna bara tar massa små powernaps på 10-40 min. Men han sover fortfarande bra på nätterna. Det är nog nån övergångsfas tror jag.

Imorgon e det mammagruppen som gäller på förmiddagen. Sen lite senare så ska jag iväg på hemligt uppdrag hihi. Avslöjar det imorgonkväll då jag kommit hem.

Det blev donken till middag idag. nuggets me den nya såsen smarr.

Nä nu blir det nog lite spikmatta. Ska spela en omgång på facebook först bara

hörs imorrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0