Stor sol B-)

Härligt. Ja det blev ju bra väder till slut igår ändå.
Det var en viss Timpa som vinglade in här i natt strax efter 3. Å de var inte bara jag som vaknade som vi säger så ;-/
Oliver kör men payback time..... man väcker inte honom ostraffad. Han ville ju inte sova då ju.....Men han somnade strax efter 5, hua.

Igår la jag Oliver på hans filt på golvet för att diska några glas. helt plötsligt när jag kom ut i vardagsrummet låg han 2 meter längre bort. Nu får man passa sig för det går undan.

Hoppas mina kläder från bubbleroom kommer i veckan :-)

Jag började ta bort kakel i köket igår. Nja det sitter så där.... Vissa plattor e lätta medans andra sitter benhårt.

Nä nu ska vi nog klä oss för en promenad, man får ju passa på när det är så här fint väder.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0