Snart så, snart e min fotovägg klar

Jag har lite små fix kvar bara. Ska fota den när den e färdig så att ni ska få se :-)
Det blev pizza idag. Brukade vara bakis pizza på söndagar förut, smakar nästan godare nu när man inte e bakis ;-)
Mannen ligger o sover brevid i soffan.
Det tar på krafterna att vara ute o svira in på småtimmarna o sen jobba. Har ju själv glömt hur det va, men jag tycker då inte synd om honom hahah
Imorgon e de barnvagns rally i området. Ska ju möta de andra mammorna från gruppen imorrn. De ska bli kul.

Tog en sväng till Ikea med min ständiga följeslagare Oliver :-)
Vi, eller jag hann ju inte kolla på nåt annat än köket i onsdags. Det e ju inte Timpas favorit sysselsättning att springa runt på ikea direkt. Här ska handlas vad som ska handlas sen e de tack o adjö hihi. En annan kan ju gå runt o syna varje avdelning två gånger utan att bli uttråkad.
Vi kom hem med en ram, vitlökspress (våran andra e slutkörd) nya grytlappar/grythanske till nya köket, o lite annat smått o gott.



Nä nu blir det nog sängen för min del. Tar med mig lillkillen så får den store ligga kvar här i soffan o snarka hihi, men jag e nog så bussig att jag ställer klockan till honom iaf.

Hoppas dem ringer om vagnen imorgon.... vill ha våran ju :-(

natti natti

Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha, jag känner igen d där med snarkande man på soffan ;)



Jasså, jag som trodde jag var lite busig och slog till med cerise rosa. Haha! Är alltså inte ensam om d. :P Men som du sa, då har vi sjukt bra smak. :)



Kram på er!

2009-08-24 @ 09:00:11
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0