Sjusovare

Jag som skulle mysa med Oliver i soffan igår när Timpa var på bio, men icke sa nicke.
Jag var o handlade lite snarr och kom hem vid 20.45. Jag satte på mig myskläder, bullad upp i soffan och när jag gick till vagnen hade Oliver somnat.  Ok tänkte jag, han e ju powenap kungen så han vaknar ju snart. Så jag satte mig och surfade runt ett tag. Helt plötsligt kom Timpa hem, klockan hade gått jätte fort och Olli låg fortfarande.
Timpa bar in honom till sängen och han sov till 9.30 idag. Vaknade en gång under natten, men somnade innan jag han börja mata honom.
Nu lär han va utvilad så der sjunger om det.

Så nu myser vi i väntan på att pappa ska komma som e o klipper sig

Soo long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0