Lång promenad och grillad kyckling

Idag tog vi en promenad bland Enskedes mysiga villagator. Gud vilka fina hus det finns här runt omkring.
jag gick och drömde mig bort :-)
På vägen tillbaka gick vi in på BEA (en stor matbutik) tanken var att jag skulle köpa mig en glass, men kom därifrån med en halv grillad kyckling, lite coleslaw och naturgodis.
När vi kom hem la vi oss ute på gräget och jag käkade, mmm va smarrit de va.





Oliver tyckte det var jätte roligt att ligga o dra i gräset ♥

Nu ska vi snart gå o möta pappa tim vid mc donalds. Orkar inte laga nån mat idag, har röjt i v-rummet. Vi måste nämligen ta upp några rader av vårt golv då vi tydligen lämnade för små "glipor mellan golv o vägg, så nu när det varit så varmt har golvet svält lite och då det inte kunnat "flyta" så har det börjat resa sig (svikta).

Vi får skylla oss själva för vi anade när vi la det att det troligtvis var för snålt med mellanrum, så de får vi äta upp nu.
jag har fixat undan lister och så satt det går smidigare. Vill ju inte va inne imorrn hela dan nu när älskling e ledig i två dagar jippi. Det ska ju bli fint väder så jag tänkte planera nån liten utflykt eller nåt.

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0