Fjortis bloggare

Måste bara skriva av mig lite.
Ok jag e helt ny i bloggvärden men det finns ju nötter o nötter.
Kom av en slum in på en blogg (kissie.se) för några dagar sedan och har läst en hel del nu. OMG jag dör.....
Detta är alltså en tjej som e 18år och tror att hon är en livs levande Barbie.
Fine, hon e en storbloggare med runt 60.000 unika läsare om dagen, men jag lovar att 90% av alla läsare fortsätter att läsa om henne för att man tycker så synd om henne. Hon verkar vara så otroligt pantad.
Sen har hon två föredetta kompisar som oxå e stora bloggare, Dessi och Paow. Dessa tjejer e 15 år .
Alla tre är platina blonderade (inte för att det e nå fel me de) och ser nästan lika dana ut.
Det pratas om fest, silicon, restylane. DEM E JU BARA BARN.
ähh jag finner inga ord. Blir bara så irriterad av att såna här tjejer har ännu yngre läsare och skriver om sånt här.

Va bara tvungen att skriva av mig lite
Grrrrrrrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0