Äntligen

Nu är snart min fotovägg klar. Ska bara provhänga lite annorlunda.
Jag blev rätt så nöjd själv måste jag säga.


( kortet blev ju inte de bästa)


Idag var vi ju o träffade de andra mammorna från mammagruppen. De va trevligt. Vi gick till ett fik här i Enskede och satt o bubblade. Oliver och en liten flicka som heter Wilma tog lite på varandra o va jätte nyfikna. Så söta så. När lilla Inez lånade Ollis leksak var han snbb att rycka tillbaka den.
Vi har redan bestämt träff till nästa vecka. Känns jätte kul att träffa lite mammor med barn i samma ålder i området.
Caroline, en av mammorna, det visade sig att vi har flera gemensamma kompisar, eller kompisar, gamla kompisar, såna man gick i skolan me. Kul ju.
O Wilmas mamma hon är utbildad massör :-) så jag ska komma till hennes jobb nån dag, hur nice som helst.

Babyland ringde idag ang vagnen. Precis som jag anade så blev det fel.....
Det nya chassit hamnade i fel butik. Grrrrrr. Å eftersom att vi har lånevagn så måste den tillbaka till butiken vi lånade den av. Så för att slippa åka runt skickar dem den mellan butikerna så jag kan hämta den på onsdag.

Just de! Oliver fick en uppblåsbar båt med ratt av Lisa förra veckan. Jag var givetvis tvungen att blåsa upp den och testa.


 Snacka om skön körstil :-)
Ikväll blir det att testa den i badkaret.


Höres

Kommentarer
Postat av: pernilla

fint ju!

2009-08-24 @ 23:03:59
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0